Swevet vill ge alla säkra och bra leveranser

För att ytterligare förbättra vår leveranssäkerhet har vi bytt huvudtransportör till DHL som har ett tätt distributionsnät och en mycket bra service.
Våra kunder kan självklart lämna önskemål om vilken leverantör de helst vill ha då vissa orter i Sverige har olika förutsättningar gällande lantbrevbäring etc.

Paketspårning

När din order har plockats och packats skriver vi ut en fraktsedel och då skickas ett sändningsnummer automatiskt till din mailadress. Du kan sedan spåra din order via sändningsnumret, antingen genom att klicka direkt på kollinumret i mailet eller klicka på respektive transportörs banner i vänstermenyn eller här nertill. Klickar du på bannern skickas du vidare till transportörens websida för paketspårning och där fyller du sedan i ditt kollinummer. När du sökt med ditt kollinummer måste du öppna flikarna med pilar för att se all information.

Mailet med sändningsnumret skickas i samma stund som etiketten lämnar skrivaren på vårt lager. Det innebär att nästa uppdatering på transportörens hemsida inte sker förrän paketet skannas på terminalen. Det kan därför dröja flera timmar från det att mailet skickats ut till att nästa uppdatering om försändelsen syns.

Får du ingen avisering via e-post i väntan på dina varor kan det bero på att vi inte har din e-postadress registrerad. I så fall får du gärna kontakta oss på kundtjanst@swevet.se eller 0771-21 55 00 så lägger vi in din adress i systemet.

  



Kundtjänst : 0771 - 21 55 00
                                        KUNDTJÄNST ÖPPET VARDAGAR 8-17

KONTAKT

Swevet AB
Verkstadsgatan 8, SE-275 39 Sjöbo
Tel: 0771 21 55 00
Fax 0416 258 31
kundtjanst@swevet.se
apotek@swevet.se